Izbor za naj – reklamu

posted in: Marketing | 15

.
Pomozite našoj renomiranoj turističkoj agenciji da izvrši izbor za najbolji od tri ponudjena predloga (od strane moje malenkosti). Posteri, flajeri i sličan propagandni materijal su namenjeni mladjoj populaciji u sklopu nagradnog kviza, koji će neke od učesnika odvesti na atraktivna putovanja. Možda se i vi nadjete medju njima (ako uzmete učešće u glasanju?) Nije važno koji predlog će izabrati – važno je vaše mišljenje!

predlog br 1:

predlog br 2:

predlog br 3:


.

Save

15 Responses

  1. Pedya

    Iskreno, (nemoj se ljutiš, ali) ni jedan. 1. se na prvi pogled ne obraća ciljnoj grupi (dok se ne pročita tekst, ali izgled oglasa i ne privlači ciljnu grupu da ga pročita), 3. se obraća i skreće pažnju, ali nema veze sa putovanjem (da se bar vidi da je to kabina broda, ili kupe u vozu, ili zadnje sedište u avionu… ali ovako…), a 2. zadovoljava oba kriterijuma (ciljna grupa + putovanje), ali mi nije dovoljno atraktivan, intrigantan…

  2. Miodrag Ristic

    @Pedya
    Zaboravio sam da kažem: ovo su samo GRUBI (brzi) predlozi ideja. Na prvom bi – recimo – matorci trebali da budu u "flower-power", ili "rave" fazonu.. I što se ostalog tiče – potpuno se slažem… (sve ćemo to srediti, samo ako "progutaju" ideju)

    Naravno i meni je favorit treći predlog! Koliko se ja sećam (a beše davno) kad si mlad napoželjnije uspomene sa putovanja su vezane za…

    Hm, pa – prirodne lepote!
    .

    @Ana, @eniac, @Darko, @everybody…
    – Dobro došli!

  3. Bojana

    U potpunosti se slazem sa onim sto je napisao Pedya.
    Drugi mi od predlozenih ima najvise smisla, ali treba ga uciniti atraktivnijim

  4. Linga

    Treci bi, uz remontazu ideje, koja nije losa, najvise odgovarao ciljnoj grupi. Mozda da se ubaci jos neki lajt motiv?
    p.s. ovo je moje misljenje kao laika, nisam iz tih voda, te ga mozes i zanemariti.

  5. Miodrag Ristic

    @linga
    Srećom na putovanja idu i laici, a ne samo oni koji su "iz tih voda".
    (& hvala)

  6. Dragan Radović

    Meni bi bila zgodna kombinacija broja 2 plus slogan sa broja 3 i uz vidiljiva lica. Tad bi, mislim, taj "putnički fazon" bio dobro naglašen.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *