2 Responses

  1. Dragan Radović

    Pošto sam u blog postu direktno „prozvan,“ doduše pomoću tri vrlo diskutabilna prideva, red je da ovde napišem i komentar. Tamo na mrežama se mnogo brzo piše i još brže zaboravlja, a blogovi imaju „duboko pamćenje“ i opiru se buci prolaznosti.

    Ta razlika možda i nije uvek od nekog značaja, ali moja iracionalna, možda čak i magijska strana, ima nedokazivo predosećanje da je ovaj tvoj tekst o znaku „Deta“ i sam nešto kao „znak do znaka.“ I da će, budući da je takav, trajati duže od svojih saputnika i saputnica na ovom domenu.

    Kako ja shvatam ovaj tekst, uspelo ti je nešto što se retko događa. Ili nikako, jer ne znam drugi „slučaj.“ Logo „Deta“ nije samo znak već i žig autentičnosti, neobična tapija, potvrda da sve što izađe kroz kapiju i ode u ekspediciju nije samo prodato, nego je, više magično nego magijski, ostalo ISTO i deo mesta/firme gde je stvoreno.

    Možda je tu ta četvrtvekovna tajna? U toj ekonomiji u kojoj nema tek jednostavne prodaje već i elegantnog „zaposedanja“ novih „teritorija“ i potpuno netipičnog načina širenja i jačanja jednog ljudskog preduzeća.

    Ako tako gledamo na znak, koji je ultimativno tražio da bude pažljivo stvaran, ogromna sličnost sa tlocrtom nekih ranijih utvrda, u kojima su i Pančevo i „Deto“ utemeljeni, više je nužnost nego slučaj.

  2. Miodrag Ristić

    Hvala ti na jednom od najlepših komentar na ovom blogu. U pravu si, tu negde u pozadini ove priče prelama se jedna mnogo krupnija i važnija tema. Postoji pomodna doktrina po kojoj „pravi bisMismen“ treba da bude hladna i racionalna osoba sa kalkulatorom u glavi, sa telefonskim imenikom umesto srca, i neumoljivo fokusiran na eksere koje trenutno prodaje ili pravi – sve dok „digitron“ ne kaže drugačije…

    Koliko je ta ideja pogrešna najbolje govori činjenica da imam priličan broj takvih među klijentima. Zašto ne odu kod svoje japi-braće-blizanaca u nekoj fensi-mega-tehno&turbo štampariji da štampaju svoje kataloge ili vizit karte? Zašo što duboko u sebi oni znaju razliku između Nas i Njih.

    A i kalkulator se (izgleda) slaže… 🙂

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *