.
Ko kaže da se u decembru prave samo kalendari i ostala „sezonska“ roba. Evo, na primer, jedne interesantne kutije (u stvari u pitanju je serija od 7 kutija sa dva razlicita nosača za kozmetiku). Kutija ko kutija?
Ko kaže da se u decembru prave samo kalendari i ostala „sezonska“ roba. Evo, na primer, jedne interesantne kutije (u stvari u pitanju je serija od 7 kutija sa dva razlicita nosača za kozmetiku). Kutija ko kutija?
Trik je u dvonamenskom nosaču koji je „sposoban“ da ponese dve različite kombinacije proizvoda. Ovaj ekonomičan detalj osim sto snižava troskove i skracuje vreme izrade ima i „extra“ prednost u tome što sadržaj kompleta ne diktira proizvedena ambalaža, već dinamika (struktura) prodaje. „Dali će se bolje prodavati kompleti sa toaletnim sapunom ili sa dezodoransom?“ – Više nije važno! Ambalaža će se sama prilagoditi.
Ukoliko se ne bavite ambalažom ili grafičkim dizajnom verovatno se sad pitate: „Pa šta?“
A ko je rekao da SVAKI tekst na blogu mora SVIMA da bude interesantan!
.
Ostavite odgovor