.
Ponovo smo aktivirali kampanju na AdWords-u (u decembru privremeno stopiranu pošto je to deo godine kad reklamiranje nema mnogo smisla). Prve „pospane“ dane januara proveo sam pokušavajući da nabrojim sve ideje koje je ostalo da dovršim + one koje treba započeti u narednih par meseci. Broj je još uvek dvocifren, ali bi mi pomoć dobro došla. Ta ideja (uključivanje većeg broja ljudi u kreativnu stranu posla) postaje mi nešto kao mantra…
Pokušaću da „višak“ vremena do koga će neminovno doći u sledećih mesec-dva, iskoristim za veliko spremanje: dubinsko osvežavanje web-prezentacije (sa bar 30-tak novih ili modifikovanih proizvoda), popunjavanje referenc liste i galerije jednom masovnom akcijom „okopavanja“ 200-tinak arhivskih DVD-a (+ još uvek aktuelni prošlogodišnji doprinosi), a moraću da unesem i malo „flavour-a“ – čitaj: više animacija – video klipova i sličnih „zezalica“…
Naravno tu je i naj-nespretniji portfolio na svetu, u formi „predloga za top listu“ sopstvenih dizajnerskih ostvarenja. Šta sa njim?
Tešim se da je ipak bolje nemati vremena – nego nemati posla…
.
Pedya
Tešiš se na pravi način… 😉
Miodrag Ristic
Ne verujem da sam nekoga ubedio… Ali očigledna je istina da mi je ta stvar u vezi portfolija uvek na poslednjem mestu. Kao u onom vicu: "Nije meni stalo do slave i novca… Dobro, možda novac baš i ne bih odbio…" U stvari – sve se svodi na strah: danas se brinemo i radimo za sutra, a to sutra se (šta god mu radili) uvek preko noći pretvori u istu onu svakodnevnu pripremu za neko novo sutra… I tako u beskraj. Blago nama.