Magovi digitalnog marketinga

posted in: Marketing, Pings | 0

Nadam se da će jednog dana (u što bližoj budućnosti) biti zaboravljena bruka sa bilbord kampanjom Frikoma, koja se otrgla kontroli. Neki bi ovo „otrgla“ stavili pod navodnike. Jer ti „neki“ zaista misle da je sve to bila režija. Ili bi bar VOLELI da veruju kako iza te katastrofe stoji neki vispreni diabolični plan, koji orkestira ponašanjem masa na društvenim mrežama, i manipuliše njim u cilju povećanja prodaje…

Fuj!

Duži komentar zapravo i nema smisla. Lično sam decenijama uključen u taj cirkus (mahom kao „izvođač kreativnih radova“), što znači da se nakupilo i poprilično toga čime se baš ne ponosim… Ali eto, i dalje imam taj iracionalni poriv, pomalo nalik na gađenje… Kao da mi je iz nekog nepoznatog razloga još uvek važno da me se moja deca ne stide. Do duše – da nije tog atavističkog felera, verovatno bih se bavio drogom ili prostitucijom. Jer kako čujem, te delatnosti su izgleda najunosnije za ljude mojih kreativnih afiniteta i organizacionih sposobnosti…

Kažete: „Cilj opravdava sredstvo?“

U tom slučaju vas ljubazno molim da momentalno napustite objekat.

🙂

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *