Lepa reč – svima draga… Jedino što je previše često „upakovana“, i zato već odavno izaziva podozrenje. Odlučili smo ipak da je izaberemo kao ključnu reč promotivne kampanje koju planiramo da počnemo sledeće nedelje. Imamo jedan dobar razlog za to: u našem slučaju je 100% istinita!
Ideja je da svim aktivnim starim klijentima (a i novim, što da ne) pošaljemo pismo u kome ih obaveštavamo da ćemo im u toku ovog meseca (ili do isteka zaliha) uz svaki promotivni materijal namenjen za slanje direktnom poštom (bez obzira dali se radi o luksuznom flajeru ili običnom cirkularnom pismu) obezbediti BESPLATNE ameriken koverte sa štampom!
Radi se o standardnim ameriken kovertima sa levim prozorom (nemačke proizvodnje), koje smo pre izvesnog vremena dobili kroz kompenzaciju (u impresivnoj količini), a koje iz knjigovodstvenih razloga moramo da iskoristimo kao repromaterijal.
Nije bez značaja ni to što smo prošlog meseca kupili namensku ofset mašinu za štampu koverata i sličnih „stationary“ materijala (malog formata) koja nam je nedostajala posle prelaska sa B3 na B2 format. Naravno ovom akcijom želimo i da „razbudimo“ klijente, da se ponovo upoznaju sa ostatkom naše ponude, novitetima i sl. (pošto nam je blic-ispitivanje tržišta pokazalo da većina klijenata poznaje samo mali deo našeg programa). Ali ideja je u stvari još „dublja“…
Mislim da će ključna rečenica u našem promotivnom pismu glasiti:
„Na ovaj način želimo da POKRENEMO sve naše klijente na akciju, da se zajedničkim snagama odupremo krizi…“
Lepo i optimistično zvuči, zar ne?
Svima nam treba malo konstruktivnog optimizma.
.
Ostavite odgovor