.
Jedan interesantan paradoks – iskustvo nas uči da istina obično nije naročito ubedljiva.
Sa druge strane – laž je u 99% slučajeva vrlo logična. Advertajzing (pogotovo onaj „ziceraški“) najčešće zanemaruje ovu činjenicu, i trudi se da – liči na laž! Pokopavamo i retuširamo „zbunjujuće“ aspekte – a potenciramo, uprošćujemo i poliramo one druge. Rezultat – tzv „poruka“ – je obično kliše koji ne treba nikom…
Ponekad (vrlo retko) me neki prilaz zbuni toliko da se zapitam: „Jel’ oni to ozbiljno?“ To su retke reklame koje me bar malo mentalno angažuju. Ostale obično ni ne primećujem, one su samo šum, kao da su puštene niz vetar (ili kao da je neko za njima povukao vodu)…
Razmislite malo o tome.
.
Milko Grmuša
Silikoni čine još dobrih stvari…;)
Miodrag Ristic
Na primer možeš da napraviš akvarijum… Ili da popuniš fuge oko kade, zalepiš ogledalo… Kad malo razmislim, taj što je izmislio silikon trebalo bi da dobije Nobelovu nagradu. Valjda je jedino selotejp genijalniji izum?
Milko Grmuša
🙂
ok,slažem se, ali slijedeći za Nobela je ipak izumitelj tangi, a poslije njega sam ja, jer sam izumio divne načine kako da potrošim pare od nagrade :))