Ovaj blog je zapravo bio i poslovni – i privatni od početka svog postojanja – do danas. „Bio“ zato što je od juče poslovni deo preseljen na adresu http://deto.rs/aktuelno/
Šta će ostati na ovoj adresi? Nisam sasvim siguran – kao što nisam siguran da li ću moći da odolim povremeno da vam ovde ne ostavim pozivnicu za „onaj drugi blog“. Da vas pozovem da odete tamo i pogledate nešto što mislim da je zanimljivo i onima kojima nemam nameru ništa da prodam. Kao na primer tekst o zanimljivom predavanju o „eye tracking technology“ (autor Gregor Franken) koje sam slušao na ovogodišnjem CPA&G simpozijumu u organizaciji TMF-a.
U sklopu prezentacije pokazan je i ovaj interesantan video:
Ako vas je ovaj „filmić“ zainteresovao, biće vam zanimljiv i tekst o istraživanju:
“Eye tracking technology in the field of the interaction between a viewer and computer screen in media creation of packaging designs – by G. Franken, A. Iskra & K. Množina”
Eto – i ovaj tekst je očigledan dokaz koliko je (u mom slučaju) teško odvojiti „privatnu“ od „poslovne“ strane. Nadam se da ću ovim potezom uspeti da obogatim zvanični sajt svoje firme, a na ovom blogu ću ubuduće moći da se ponašam malo opuštenije. I što je najvažnije – skinuću sa vrata sve one koji me godinama kritikuju kako „mešam babe i žabe“…
Nadam se samo da babama i žabama sada neće biti dosadno? Šta vi mislite?
.
Miroslav Saračević
Pretpostavljam da je sa stanovišta SEO ovo pravi potez. Neće biti dosadno, a svi pozivi na „onaj drugi blog“ biće više nego dobrodošli.
Veliki pozdrav.
Miodrag Ristić
Da li sam rodjen pod srećnom zvezdom – pa mi je posao kojim se bavim zabavan i posle 20 godina – ali uvek mi je bilo teško da razdvojim poslovno od privatnog. Ipak , mislim da je u pitanju nešto drugo. Ljudi „obole“ od zamora materijala kad izgube radoznalost. Mnogima se to nažalost desi još u školskoj klupi…
A SEO je jedna od zanimljivijih tema za istraživanje. Npr. mogu da se kladim da će ova dva posta uskoro biti vrlo visoko plasirana za odredjene ključne reči (CPA&G, eye tracking, itd.) Nije mi to toliko interesantno iz tehničkog ugla, koliko iz ugla „umrežavanja“ informacija i načina na koji „cyber-javnost“ funkcioniše. Što reče neko nedavno: „u bliskoj budućnosti svi preduzetnici će morati da se razumeju u SEO, više nego što se danas razumeju u marketing …“
Gaga
Uvek za zagovornik obe strane, jer postoje oni koji cene i postuju licnii pristup, pogotovo od nekog ko je u poslu dugo i ima dosta znanja da prenese. Jos je ta slobodnija forma danas prijatnija za citanje, te su i formalniji i licnii pristup istovremeno uvek dobar duo.