Srecna Nova SEKA

posted in: Flash-backs | 0
(ili: „Tri načina kako da zajašite SEKU, pre nego što ona zajaši vas!“)

U vreme slavlja i čestitanja svako malo nadje se neki baksuz da nam skrene pažnju da se ne opuštamo i ne prepustamo letargiji, jer odmah iza ćoška čeka nas ONA – strašna i neumoljiva S.E.K-A (za one retke koji još ne znaju: „S-vetska E-konomska K-riz-A„).

Svaka nova kriza nije ništa drugo nego novo deljenje karata. I baš kao u pokeru, nije od preterane važnosti kakve ćete karte dobiti: „Tri-pa-jednu?“ Vrlo verovatno ni u nastavku partije neće mnogo aduta biti u našim rukama. Ono što nam uvek ostaje je drskost.

Naravno da ne mislim da se ekonomska kriza može pobediti blefiranjem (mada verovatno može i to da pomogne), mislio sam na istu onu drskost koju spominje Ričard Brenson („Virgin“) kada o misiji svoje kompanije kaže: „…ideje koje imaju drskosti…“

Čak i najveći optimisti oprezno prognoziraju kako je ovo godina u kojoj je cilj ostati u igri… Oni manje odvažni već su se preselili u publiku (medju „kibicere“)… Gle, ostaju upražnjena mesta za stolom, i to je: PRVA ŠANSA !

Inače za vreme svake velike krize dolazi do masovnog pre-komponovanja listi tipa „Ko-je-ko“, poseban strah od kriza imaju upravo Dinosaurusi i Mamuti jer im se ponekad za vreme istih dešava da u najboljem zdravlju i punoj snazi, naprasno – izumru! I zato dobro obratite pažnju na potencijalne naslednike, i kladite se na njih jer to je: DRUGA ŠANSA!

Vreme poput ovog koje dolazi je (po definiciji) i vreme previranja i ošte konfuzije: Politika, strahovi, sindikati, mediji, kriza poverenja, slepo poverenje, strah, demagogija i populizam, još strahova… U svoj toj zbrci stvari su (više nego obično) onakve kako IZGEDA DA JESU. Objektivnom uspehu (ili neuspehu) kumuje percepcija. Da li je slučajno što smo se proteklih meseci „ubili od posla“ radeći pretežno za banke? Ako samo pomislite da je neka od njih „pukla“ već sutra će to zaista i biti… Ista logika će vrlo brzo „harati“ i u drugim branšama.

U situaciji gde svako svakome duguje, dok tzv. država okupirana sama sobom jalovim ulagivanjem gasi požar benzinom, pitanje poverenja postaje pitanje opstanaka. Imidž je već sada mnogo više od pukog prestiža, u doskora beznačajnim detaljima krije se ključna razlika izmedju vas i vaših BIVŠIH konkurenata. I to je naravno TREĆA ŠANSA.

Dji-Ha! Dji-HA!
.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *