– Jesi čuo da je umro onaj čiča što je na autobuskoj stanici prodavao semenke i suncokret?
– Stvarno? Čekaj… Ujebotemiš! Koja dobra ideja za startup!
– Daaaj, ne lupaj! Ne bi valjda stvarno prodavao semenke na kartonskoj kutiji?
– Ma, ne kretenu! Mislio sam na aplikaciju… Uvežeš se na matičnu bazu podataka.. Ne, slušaj! Još bolje! Napravimo nekoliko botova koji u realnom vremenu skidaju informacije od vatrogasaca, hitne pomoći, bolnica, medija… Razumeš? Svako upražnjeno radno mesto u REALNOM VREMENU! Loodilo! A pazi biznis model: pustiš sve da šljaka jedno 6 meseci „u beti“, dok se malo ne zalaufa. Onda izađeš na tržište i tražiš kintu za komercijalizaciju. Kapiraš? Sve u fulu! Baneri, PPC, pretplata, sponzori, mobilna aplikacija… Važno je samo da se aplikacija uradi odma’ u startu da bude skalabilna i sa geo-targetiranjem. Prvo na region, a onda globalno. A zamisli tek u verziji 2.0 kad pustimo module za upražnjenje nekretnine, pogrebnu opremu, i još trista čuda. A? Šta misliš?
– Mislim da ti je varijanta sa prženim suncokretom na kartonskoj kutiji mnogo realnija…
Ostavite odgovor