Četiri dobra razloga da se lično bakćete internetom (ako ste preduzetnik)

Miodrag Ristić

M.R.

You may also like...

10 Responses

  1. Bravo! Ne samo da se sa sva četiri razloga apsolutno slažem, već sam imao vrlo slično razmišljanje kada sam na sebe preuzeo vođenje poslovnog bloga (konačno sam počeo, pre nema ni 15 dana), a uz to i svih pratećih „društvenih“ stranica. Saveti u vezi sa ovim koje sam našao na blogovima zaista ne forsiraju važnost prodaje i dobrog kontakta sa kupcem u odnosu na parametre posećenosti, lajkova i sl, kako si lepo objasnio u razlogu br 1.
    Da ne dužim, sjajan post, i vidimo se na DIDS-u. Pozdrav.

  2. Cyber Bosanka kaže:

    Kao neko ko radi za druge baš ove neke stvari koje ti radiš sam, mogu samo reći da si u pravu 100%. Nemjerljivo je lakše kada oni znaju šta i kako se radi, čemu to vodi i kada se lično angažuju oko svega. Samo eto, mnogi neće.

    Odličan post, kao i uvijek 🙂

    • Jedan tvoj zemljak me je jednom pitao: „Jel’ti bolan plaćaš nekom nešto?“ aludirajući na to da me je u tri različite situacije zatekao na tri radna zadatka… Mnogi smatraju da preduzetnik treba samo da rukovodi i barata novcem. Ali tek kad nešto znaš sam da radiš možeš realno da sagledaš KOMPLETNU sliku.

      E, sad – tu treba imati i malo mere – ako se zapetljaš u detaljima, potrošiš previše energije ili koncentracije – može da bude i kontraproduktivno. I naravno – treba uvek praviti razliku između važnih – i manje važnih aktivnosti.

      Ali teško mogu da zamislim nešto važnije od obezbeđivanja posla, ispitivanja tržišta, kontakta sa kupcima i posrednicima, rada na promociji, na razvoju ideja… A sve to je „spakovano“ u ovu temu.

  3. Bravo, bravo, bravo!
    Moraću da proverim sa kevom da li nije slučajno pre 33 godine bila u Pančevu 🙂
    Ni ja ne bih napisao bolje, apsolutno se slažem sa tobom.

  4. Kada prodajem naše usluge obično kažem klijentima „U 80% slučajeva i vi možete da uradite to što vam nudimo samo nemate dovoljno ljudi i vaši su ljudi preskupi za te operacije. Tu je i onih 20% koji čine razliku.“

    • Kod velikih sistema logika je jasna – sve što nije delatnost firme (u užem smislu) jeftinije je poveriti specijalizovanim agencijama. Trebalo bi da uz svoje tekstove stavljam neku standardnu napomenu da su bazirani na iskustvu – i namenjeni MSP…

  5. Sve se svodi na vreme. Ako direktor firme ima vremena da se bavi sajtom i optimizacijom, to je u redu. Ako moze svoje vreme da iskoristi na drugi nacin i da ugovori dodatne poslove, i to je u redu. Dakle, sve je u imanju vremenu i definisanju prioriteta, odnosno proceni sta mu se vise isplati i koja aktivnosti mu donosi vecu zaradu.

    • Slažem se. Nedostataje samo jedna opaska: „…proceni sta mu se vise isplati i koja aktivnosti mu donosi vecu zaradu (+) NA KRAĆI, ILI DUŽI ROK.“

      U zavisnosti od te perspektive ogovori se mogu drastično razlikovati – npr. nešto što je kratkoročno isplativo, na duži rok je često bacanje para.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *