Drama

.

U četvrtak popodne stiže mail. Klijent koji se nije javljao desetak dana nije odustao, već je „razvijao ideju“. Pošto je ideja neupotrebljiva, opet smo na početku. Do krajnjeg roka (prezentacije u Sloveniji) ostalo je još četiri radna dana.

Treba upakovati malu flašicu od 0.1l u luksuzno i neobično promotivno pakovanje. Zvuči jednostavno? To u prevodu znači: osmisliti kutiju, razraditi šemu za izradu alata, napraviti i testirati 2-3 probna modela (od različitih materijala), poslati finalnu ideju na komentar, i po odobrenju dati da se radi alat za isecanje…

(Rok za finalnu potvrdu bio je ponedeljak do 12h. Klijent je verovatno mislio: „Ako su uspeli da naprave dizajn kutije od četvrtka popodne do subote ujutro – imamo još vremena…“ Potvrda je naravno kasnila 5-6 sati…)

…sada je već ostalo samo 45 sati do isteka roka. Ostalo je još „samo“ da se prilagodi grafičko rešenje konačnom dizajnu, da se uradi definitivna priprema za štampu, naprave i testiraju fajlovi za CTP, da se pošalju preko FTP-a, preuzmu ploče, pripremi papir, pusti štampa, da se plastificiraju tabaci, da se raskinu i uštosuju, da se preuzme gotov alat, da se tabaci prevezu na štancovanje, da se štancuju i raskinu, da se nabavi adekvatna satenska traka (klijent insistira da bude bela ili crvena), da se zalepe kutije, da se iseku trake, da se provuku i vežu, i da se sve razbroji i upakuje i prebaci u magacin…

Vozač je došao oko 19.30 sati u sredu.

A iz „Ginisove knjige…“ – još nam se niko nije javio…
.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *