Ne znam da li mi se ikada desilo da u jednom danu objavim dva posta. Ali svaki put postoji prvi put. Ako postoji dobar razlog. Ovog puta – dobar razlog je blogerska akcija za koju sam upravo saznao. Možda je to pre REakcija na neke „poslovne poteze“ koji obesmišljavaju samu ideju društvene odgovornosti. Ukoliko date jedan dinar da podržite neku društvenu akcija, a deset dinara da o tome obavestite vaše potencijalne klijente – kako se to zove?
Pucati sebi u nogu?
Sledeći put će, nadam se, prethodno malo razmisliti…
– – –
Stop trgovini decom
Kampanja organizacije Astra — Anti Trafficking Action
maliVEliki ljudi
Kampanja organizacije maliVEliki ljudi
Bolje da znaš
Kampanja projekta Podrška u borbi protiv HIV/AIDS-a
Ujedinjeni protiv droge
Kampanja Ujedinjeni protiv droge
Osobe u razvoju
Kampanja organizacije Deèje srce
Bitka za bebe
Kampanja Bitka za bebe
Kako da se uključite?
Ako imate svoj blog i želite da podržite ovu akciju, napišite post i ubacite u njega ovaj kod koji je Istok kreirao. Dobićete niz klipova sa naslovima i linkovima, i – to je to. Hvala unapred.
A ako ste na twitteru, pratite hashtag #ustupamoprostor – i to je naš medij.
preslicavanje
Pratim ovu priču od juče, i stalno mi promiče jedan podatak: GDE postoji informacija o tome koliko je KomBank uložila a koliko vredi medijska akcija?
Nikako da pronađem taj podatak…
Miodrag Ristić
Pogledaj Draganin post, mislim da je to poenta analize o medijima u kojima je objavljivana samo najava akcije, i onih gde su objavljivani kompletni spotovi. Ali nisam se ni bavio time – pošto mislim da je priča mnogo šira (od jednog pojedinačnog slučaja). Inače bi ispalo – što reče neko na tviteru – da se bavimo nekim ko je nešto uradio (makar i traljavo) umesto onima koji ni toliko nisu.
Baš zato NAMERNO nisam hteo da u svom tekstu spominjem konkretan povod za akciju.
Cilje je nekome POMOĆI, zar ne?
preslicavanje
Slazem se sa da je ideja pomoći, tu smo ok.