Društvena odgovornost?

Ne znam da li mi se ikada desilo da u jednom danu objavim dva posta. Ali svaki put postoji prvi put. Ako postoji dobar razlog.  Ovog puta – dobar razlog je blogerska akcija za koju sam upravo saznao. Možda je to pre REakcija na neke „poslovne poteze“ koji obesmišljavaju samu ideju društvene odgovornosti. Ukoliko date jedan dinar da podržite neku društvenu akcija, a deset dinara da o tome obavestite vaše potencijalne klijente – kako se to zove?

Pucati sebi u nogu?

Sledeći put će, nadam se, prethodno malo razmisliti…

– – –

Stop trgovini decom

Kampanja organizacije Astra — Anti Trafficking Action

 



maliVEliki ljudi

Kampanja organizacije maliVEliki ljudi

 



Bolje da znaš

Kampanja projekta Podrška u borbi protiv HIV/AIDS-a

 



Ujedinjeni protiv droge

Kampanja Ujedinjeni protiv droge

 



Osobe u razvoju

Kampanja organizacije Deèje srce

 



Bitka za bebe

Kampanja Bitka za bebe

 



 

Kako da se uključite?

Ako imate svoj blog i želite da podržite ovu akciju, napišite post i ubacite u njega ovaj kod koji je Istok kreirao. Dobićete niz klipova sa naslovima i linkovima, i – to je to. Hvala unapred.

A ako ste na twitteru, pratite hashtag #ustupamoprostor – i to je naš medij.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

O detozin

Miodrag Ristić - Direktor i vlasnik Deto d.o.o. (već 22 godine), dizajner / preduzetnik, a u radno vreme i sve ostalo što je neophodno da bi firma sa 15-tak zaposlenih mogla da pregura aktuelni mesec... U slobodno vreme bloguje pomalo iz hobija. Ali nije to ništa - pravio je u životu i veće gluposti...
Ovaj unos je objavljen pod filantropija, humanitarne akcije i označen sa , . Zabeležite stalnu vezu.

12 reagovanja na Društvena odgovornost?

  1. Povratni ping: Neke moje stvari

  2. preslicavanje kaže:

    Pratim ovu priču od juče, i stalno mi promiče jedan podatak: GDE postoji informacija o tome koliko je KomBank uložila a koliko vredi medijska akcija?
    Nikako da pronađem taj podatak…

    • Pogledaj Draganin post, mislim da je to poenta analize o medijima u kojima je objavljivana samo najava akcije, i onih gde su objavljivani kompletni spotovi. Ali nisam se ni bavio time – pošto mislim da je priča mnogo šira (od jednog pojedinačnog slučaja). Inače bi ispalo – što reče neko na tviteru – da se bavimo nekim ko je nešto uradio (makar i traljavo) umesto onima koji ni toliko nisu.

      Baš zato NAMERNO nisam hteo da u svom tekstu spominjem konkretan povod za akciju.

      Cilje je nekome POMOĆI, zar ne?

  3. Povratni ping: Ivan Ćosić – I mi ustupamo “medijski” prostor!

  4. preslicavanje kaže:

    Slazem se sa da je ideja pomoći, tu smo ok.

  5. Povratni ping: Ustupam medijski prostor! #ustupamoprostor | Džepna Venera blog

  6. Povratni ping: Zubarica

  7. Povratni ping: Ustupam medijski prostor – #ustupamoprostor | zubarica

  8. Povratni ping: Podrška! | Milos Vucekovic

  9. Povratni ping: #ustupamoprostor – koliko god treba. Da se lihvari nauče pameti… | Saša Jovanović

  10. Povratni ping: I mi ustupamo medijski prostor | Petar Poznić

  11. Povratni ping: Уступам медијски простор | Жељко Попивода

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>