Krizni marketing – tj. PromoKliz ®

Miodrag Ristić

M.R.

You may also like...

13 Responses

  1. Milko kaže:

    Sad će izgledati kao tako prozirno „vojvodo-serdaru“, ali upravo si ti meni dao ideju za novi blogpost, i to o tome ko ima korist od ovih hladnoća i ko u nadležnim institucijama lobira za iste.

  2. Ne znam za krizni marketing ali mi se sviđa kako se nosiš sa svojom sujetom – veoma kreativno. I šta sad tu nije u redu u Milkovoj preporuci?

    • Ma, preporuka je super. Ali kad te neki momak (koga ne poznaješ) u mejlu pita: „A imate li vi neku svoju knjigu?“ E, tu nastaje problem… Ali srećom – setim se brzo reči nekih pametnih ljudi, i brzo spustim loptu na zemlju. Trebalo bi čovek uvek da zna gde mu je glava, a gde „ostalo“.

      Nego… Jel’ bi mogla malo da mi pomogneš… Mislim oko te knjige?

  3. Uvek 🙂 šta god da je u pitanju. (Ovaj deo je bio prijatan za moju sujetu, iako nisam sigurna u čemu bih ja to mogla da pomognem tebi, tu sam)

  4. Deda kaže:

    Volim tvoju sujetu,kreativna je, idejna i realisticna.
    Volim i tektove ove sadrzine, uvek nesto naucim ili pak potvrdim ono sto sam i sam znao..
    I da ne bude previse hvalospeva, moze sujeta da ti ode u neku drugu krajnost, malo da te kritikujem: gde su crvene boje na klisku??? Gde? 😛

    • Potpuno si u pravu! Trebalo bi da budu neke vrišteće vesele boje koje se lako vide u snegu – ali vidiš i sam da je sve pravljeno na brzinu i uz pomoć štapa & kanapa (spajanjem sa običnog laserskog štampača – da se ideja ne „ohladi“).

      Ali zato kad Maxi-Delez pazari ideju – ima sve da pršti od boja!
      :.

  1. 4. februara 2012.

    Najs :))) Krizni marketing – tj. PromoKliz ® http://t.co/x79OV3Ic via @detozin

  2. 4. februara 2012.

    […] Krizni marketing – tj. PromoKliz ® Napisano: 03.Feb.2012. 000000 23:47:31 na blogu: http://detozin.deto.rs […]

  3. 4. februara 2012.

    @detozin je nezaustavljiv kad ovako navali Krizni marketing – tj. PromoKliz ® http://t.co/ursqA1Ns

  4. 6. februara 2012.

    Neki kukaju na sneg – a neki pravimo pare! (repriza: PromoKliz ® ) http://t.co/QbvAzltd

  5. 7. februara 2012.

    […] do 5, i sa nostalgijom se sećati šansi koje su zauvek propustili“ reče Detozin, i ponudi svoje reklamno rešenje, preporučujem da ga […]

  6. 20. februara 2014.

    […] do 5, i sa nostalgijom se sećati šansi koje su zauvek propustili“ reče Detozin, i ponudi svoje reklamno rešenje, preporučujem da ga […]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *