Marketing i supa iz kesice

Miodrag Ristić

M.R.

You may also like...

8 Responses

  1. emchi:) kaže:

    Moja omiljena supa…

  2. Pedya kaže:

    Svi brendovi imaju (ipak) nešto zajedničko (što bi ti rekao – nešto ih "spaja") i to "nešto" je poprilično bitno – imaju kvalitetnu komunikaciju sa korisnicima. Ako se možemo složiti oko toga da se brendovi kreiraju u svesti potrošača i da često svoje kvalitete i ne zasnivaju na osobinama samog proizvoda (npr. gazirana pića), onda se moramo složiti da se brendovi kreiraju komunikacijom. Ta komunikacija može ići kroz razne kanale, može prenositi razne poruke, ali je svim brend komunikacijama zajedničko to da su pametno osmišljene i pažljivo sprovedene. To je zajedničko svim brendovima.

  3. Miodrag Ristic kaže:

    @emchi – neko bi rekao: "To je Brend…"
    @Pedya – Ti veruješ u to, ja bih želeo da verujem u to… Ali, da li je to istina i da li je bitno? Šta je starije – kokoška ili jaje? Jesu li prvo motoristi 30 godina sa strahopoštovanjem izgovarali "Harley", pa je tek onda neki "marketing mag" skinuo logo sa tetovaža i preneo ga na berzu… Ili je bilo obrnuto? To u stvari i nije važno, važno je da ta "EXTRA-VREDNOST" koja odlikuje prave brendove nije nešto što se može sistematizovati, analizirati i kopirati jer je – jedinstvena.

  4. Kajzer Soze kaže:

    Vrlo duhovito, slikovito i realno. Super je opisana ta ,,brendomanija" u filmu Sedam i po, kada novinarka intervijuiše onog umetnika i oni brljave fraze u stilu – Brend kao trend ili trend kao brend. U svakom slučaju, potpuno se slažem sa svim gore napisanim.

  5. Miodrag Ristic kaže:

    @kajzer soze – moćan pseoudonim! (ultimativno konspirativan). Drago mi je da ti se dopao post – inače ovo je 2/3, a mislim da je nastavak koji ubrzo sledi – najbolji u "trilogiji". Posle toga ću definitivno da napustim ovu temu da nebi i sam doprineo "brendomaniji" (osim ukoliko mi se ne "posreći" pa i sam ne postanem jedan)…

  6. Kajzer Soze kaže:

    O, hvala što ste primetili kako divno ime imam :-)). Bacam se na čitanje prvog dela, odma`!

  7. Knjižara Beograd kaže:

    Cilj je da se u svesti potrošača kreira percepcija da na tržištu ne postoji ni jedan proizvod kao vaš proizvod, da je on jedinstven i da ga treba zapamtiti kao nešto potpuno novo i posebno.

  8. Miodrag Ristic kaže:

    @knjižara Beograd – toj "percepciji" će najbolje da pomogne "okolnost" da je sve to o čemu govorite – istina! Sve ostalo je mlaćenje prazne slame: možete utrošiti milione dolara u marketing i agažovati najbolje stručnjake, ali ako proizvodite i pakujete obične napolitanke – one će to i ostati, ma koliko se vi trudili da ih "brendirate". Što kaže Set Godin – bolje bi bilo da ste taj novac utrošilu u STVARANJE proizvoda koji je sam po sebi jedinstven (nego da mu tu "jedinstvenost" veštački aplicirate).

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *