Pismo klijentu

(stvarno pismo, stvarnom klijentu…)

Postovana D.

tu odluku (u vezi velicine kesa) morate sami da donesete. Pretpostavljam da osim čarapa koje sigurno staju i u najmanju kesu (verovatno i nekoliko komada), imate i luksuzni veš, koji je verovatno u kartonskim kutijama (različitih dimenzija ?)…

Morate sami da izmerite kutije, odnosno kombinacije koje vam se pojavljuju, i da se opredelite: dali će te se ravnati prema navećoj mogućoj kombinaciji (koliko se često dešava ?) ili će te uzeti neki prosek… Česta logika kod klijenata je da: „ako neko napravi nadprosečnu kupovinu – daćemo mu više kesa“. Neki drugi klijenti imaju logiku: „bolje da kesa bude što veća (makar i poluprazna) jer to je REKLAMA, pa je bolje da bude što upadljivija“… Obe logike su legitimne, ja bih možda pre izabrao drugu, ali razumem i da to neki proizvodi ne mogu da podnesu. Nije loše ipak o kesama razmišljati kao o REKLAMI (npr. o bilbordima, ili reklami na radiju). U tom slučaju ne razmišljate o vrednosti onoga što stavljate u kesu, već gledate kupca kao pokretnu reklamu, i troškove uporedjujete sa uštedom na drugim vidovima reklame…

Eto, nadam se da sam vam bar malo pomogao.

Ipak,odluka ostaje na Vama.

S poštovanjem,

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *