Reklama koja pokreće na akciju

posted in: Ideje u razvoju | 0
.
U nekom od sledećih postova naći ću vremena da napišem nešto i o Tony Antin-u koji je izvršio presudan uticaj na mene u vezi mnogih stvari… Mislim da je ova reklama otprilike po njegovom ukusu: Privlači pažnju; Čita se jasno; Navodi na akciju;

Ako klijent prihvati moju sugestiju, umesto dosadašnje male kolorne reklame, zakupiće veću crno belu – nešto malo veću od 1/4 strane, koja potpuno dominira lokalnim novinama (punim usitnjenih i pretrpanih oglasa vašarskog tipa).

Ideja je bila da se napravi oglas za odrasle (studenti, nezaposleni, zaposleni…) – pošto je upis za školsku decu prošao. Kako ih motivisati? Dali žude za komunikacijom sa svojim vršnjacima sa drugih meridijana? Ili bi želeli da čitaju klasike u originalu? Da se druže i provode na putovanjima? Možda da prate stručnu literaturu?

A-Jok! (Živimo u tranziciji):

“Gimme my money, man!”
.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *