Nova vrsta referenci

Miodrag Ristić

M.R.

You may also like...

10 Responses

  1. Milja Lukic. Tu i tamo kaže:

    Šta da ti kažem, odnosno napišem…
    U situaciji kad je Porsche trebalo da mi vrati pare za kola, pa da se potpišem na to papirče da sam novce i dobila, oni su očekivali da ja prvo potpišem, da bi oni mogli to da knjiže i u svojoj službi da opravdaju taj trošak i još milion razloga koji-me-uopšte-ne-zanimaju mi naveli.
    Koja budalaština! U jednom trenutku ulazi šefica finansijske službe i saopštava mi kako ona jednostavno ne može ništa da mi isplati dok se ne potpišem, na šta se opet vratimo na početak i nastavimo da se preganjamo.
    Na kraju, ona me uspravnog držanja i dignute glave ponosno pita: „Pa zar vam ime Porsche ništa ne znači?" Odgovorim: „Mnogo mi znači – da treba da se čuvam, da ste pokušali i još uvek pokušavate da me prevarite…" Možda je Porsche u Nemačkoj stvarno garancija kvaliteta, ali kod nas očigledno misle da ću pasti u nesvest na pomen njihove firme i pristati na svakojake stupidarije. Da ne bî advokata, možda bi me i prešli.

  2. Cyber Bosanka kaže:

    Bas mi nesto drago sto je to sve tako 🙂

    Neka ide Coca Cola sa svojim nacinom poslovanja u neku stvar, ti veliki poduzetnici i kapitalisti su svakako ovu planetu vec dovoljno uhakali i napravili je skoro nemogucom za zivot.

  3. Miodrag Ristic kaže:

    @Milja Lukić – sad sam u sukobu interesa (radim i sa Porche-Lizing-om). Ali potpuno razumem šta hoćeš da kažeš, i mislim da je to jedan od nivoa u kojima se može čitati ovo moje "pisanije": pristojnost! Svi su dužni da se ponašaju pristojno, to je osnova civilizovanog odnosa medju ljudima. Veliki i moćni su još odgovorniji, a mislim i da imaju više interesa u tome. Ako uvažavamo poziciju druge strane, ne samo da ne gubimo ništa – već gradimo jedan ambijent u kome je UGODNO I SIGURNO poslovati (i živeti). Ponašanje sa pozicije sile, ili autističnost, je zapravo signal da nešto u toj hijererhiji "ne štima" kako treba. Ali, prilično sam siguran da će sama činjenica što o tome na ovaj način razgovaramo – sve to vrlo brzo promeniti…

    @Cyber Bosanka – znaš, simpatičan mi je tvoj komentar, a malo me i nasmejao… Setio sam se kako svako-malo, čim se neko naljuti na Globalni Svetski Poredak – polupa lokalni McDonalds! A oni – siroti ljudi – samo peku pljeskavice, i pojma nemaju šta ih je to "strefilo", i zašto… Naravno, razumemo se mi – ali ta šuma simbola je upravo ono što zamagljuje celu stvar, i kao da je vreme da se stvari malo razjasne i polarizuju (kao u ilustraciji za ovaj post).

  4. Retka Zverka kaže:

    E, pa kada Leo Burnett nije sposoban da posreduje u poslu sa rokom – juče i da skine sebi kajmak, ko ih šmirgla onda. 🙂 Jok, nego ćeš ti da kreditiraš Coca-Colu.

  5. Milja Lukic. Tu i tamo kaže:

    Jesi li čuo za izreku: Ko krade, taj ima?

  6. Miodrag Ristic kaže:

    @Retka Zverka – Coca-Colu bi ja kreditirao (iz čistog vica), ali Dinkija više neću – pa makar crko'

    @Milja Lukić – …reče mali Djokica – i učlani se u političku stranku…

  7. Pedya kaže:

    Podseti me da ti kupim jednu PEPSI Colu kad se vidimo… 😉

  8. Miodrag Ristic kaže:

    @Pedya – Ha! Od svih teorija zavere ta mi je omiljena (da je "sukob" ova dva brenda najveći marketinški "spin") Mogao bi malo da se pozabaviš tim "narodnim predanjima" i legendama u nekom od tvojih narednih postova? Mada bi i priča o osnivačima nekih od pomenutih agencija i kompanija bila podjednako bajkovita i inspirativna…

    Kad već spomminjem "bajke", ne mogu da se ne setim jednog preduzetnika koji je (možda baš na bazi te teorije) postavio zanimljiv koncept: Čovek otvara N-tu maloprodaju na vrlo maloj teritoriji u pešačkoj zoni. Na moje pitanja u čemu je smisao te investisticije, on odgovara:
    "Bolje da konkurišem sam sebi – nego da mi drugi konkurišu!"

  9. Pedya kaže:

    😉 Pre nego što je došlo do "seče kiosaka" (kioskova?! ;), nikad nisam znao kako da kioske menjam po padežima :P) pre nekoliko godina, Futura plus je imala istu poslovnu logiku i na najkvalitetnijim pozicijama imala i po 3-4 kioska jedan do drugog. Posle su gradske vlasti donele odluku da se na istoj poziciji ne može imati više od jednog kioska i time direktno uticale na poslovnu filozofiju F+…

  10. shaputalica kaže:

    Niti je čudo niti je prvi put da se velike kompanije ponašaju "kraljevski" prema onima koji im robu reklamiraju, plasiraju ili doprinose na neki drugi način.
    Pa svi znamo da je valuta dobavljačima za "Maxi" i do 90 dana, a da ti isti dobavljači (nezvanično ali provereno) moraju da se učipe kako bi zauzeli deseti deo nekog rafa…
    Bahatost je česta životna filozofija na ovim našim prostorima…navikli da trpimo.
    I neka si im rek'o! 😉

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *