Papirne reklamne kese

Miodrag Ristić

M.R.

You may also like...

8 Responses

  1. Milko kaže:

    Šta fali samoreklamerstvu, to je skroz super stvar 😉

    Ono, ako nećeš samog sebe promovisati, kako to da tražiš od drugih? 😀

    Miodraže, samo zaradjuj pare. Nema boljeg osjećaja 😉

  2. Nekako sam osećao da ćeš ti to razumeti… Šalim, se naravno. Ma ovo je čist fol: kad se svi bave nečim drugim – ja bistrim politiku. Kad se svi bace na politiku – ja se bacam na posao. A što se para tiče – u tom grmu leži zec: nešto mi se javlja da će ovo leto biti dugo, toplo, i vrlo dosadno – ukoliko SADA ne preduzmemo nešto. Pa ja eto, počeo da preduzimam… (Valjda se zato i kaže „preduzetnik“?)

  3. milja lukić kaže:

    Super su ti kese!!!
    I nije to samohvalisanje, već predstavljanje. 🙂

    • Hvala na komplimentima, iako sam nabacao prve slike koje su mi se našle pod rukom. Napraviću uskoro jedan pravi izbor, ali na žalost za to mi treba malo više vremena – što je trenutno vrlo deficitaran resurs… Ono što sam (nezgrapno) pokušao da kažem je da sam navikao na malo suptilnije načine za self-promotion, ali pošto su stigla neka brutalna vremena – moram da idem u korak… Ovaj tekst – i sve u vezi sa njim – je u stvari namenjeno našem dragom Guglu (ko razume – shvatiće!) Recimo da pokušavam da spasem neka radna mesta… Takav cilj valjda opravdava i neka „neestetska“ sredstva?

  4. Guru kaže:

    Pokloni su lepši u papirnim reklamnim kesama, osećaj odloženog zadovoljstva koje sigurno dolazi i vizuelni doživljaj koji pruža kvalitetno urađena papirna reklamna kesa daju mističnu notu poklonu koji je tako upakovan. Hehehehe 😉

    • Dobar tekst – ali ja sam pre upućen na tzv „korporativne kupce“ – Za njih bi pre išlo nešto ovako:

      Reklamna reprezentacija namenjena vašim poslovnim saradnicima, upotrebom „brendiranih“ reklamnih kesa, dobija novi kvalitet. Iskoristite raširenu percepciju da se radi o veoma ekskluzivnom načinu za promociju, bez obzira što je investicija zapravo manja nego za npr jedan procečan bilbord. Ukoliko uz to promovišete i neku maloprodaju, možete da o reklamnim kesama razmišljate kao o malim POKRETNIM bilbordima – koji koračaju NAPOREDO sa vašim potencijalnim kupcima, zadržavaju se na autobuskim stanicama, prelaze preko prometnih ulica… I sve to rade iz dana u dan – onoliko dugo – koliko im to KVALITET MATERIJALA I IZRADE dopušta. (A naš kvalitet je – provereno – najbolji!)

      Posle ovoga očekujem da mi se javi i Zverka, ona ima talenta za ovakve tekstove (kad hoće)…

  5. Retka Zverka kaže:

    Čika Miko, javljam se da kažem da je ovo dobar klip za promociju.

    U ostalom se slažem sa Miljom.

    Džaba pisanja zbog pisanja, bolji je vizuelni prikaz (to a pro po mog talenta kada hoću :)).

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *