Papirne reklamne kese

…a sad minut za naše sponzore!


Dakle: papirne reklamne kese – (ovaj link mi je vrlo značajan, tako-reći – stavlja hranu na moj sto…) Ovo je naravno čist EPP, samoreklamerstvo, brutalni marketing, prst u oko…

Tja! Mora od nečeg i da se živi…

Save

Slični postovi:

8 Responses

  1. Milko

    Šta fali samoreklamerstvu, to je skroz super stvar 😉

    Ono, ako nećeš samog sebe promovisati, kako to da tražiš od drugih? 😀

    Miodraže, samo zaradjuj pare. Nema boljeg osjećaja 😉

  2. Miodrag Ristić

    Nekako sam osećao da ćeš ti to razumeti… Šalim, se naravno. Ma ovo je čist fol: kad se svi bave nečim drugim – ja bistrim politiku. Kad se svi bace na politiku – ja se bacam na posao. A što se para tiče – u tom grmu leži zec: nešto mi se javlja da će ovo leto biti dugo, toplo, i vrlo dosadno – ukoliko SADA ne preduzmemo nešto. Pa ja eto, počeo da preduzimam… (Valjda se zato i kaže „preduzetnik“?)

    • Miodrag Ristić

      Hvala na komplimentima, iako sam nabacao prve slike koje su mi se našle pod rukom. Napraviću uskoro jedan pravi izbor, ali na žalost za to mi treba malo više vremena – što je trenutno vrlo deficitaran resurs… Ono što sam (nezgrapno) pokušao da kažem je da sam navikao na malo suptilnije načine za self-promotion, ali pošto su stigla neka brutalna vremena – moram da idem u korak… Ovaj tekst – i sve u vezi sa njim – je u stvari namenjeno našem dragom Guglu (ko razume – shvatiće!) Recimo da pokušavam da spasem neka radna mesta… Takav cilj valjda opravdava i neka „neestetska“ sredstva?

  3. Guru

    Pokloni su lepši u papirnim reklamnim kesama, osećaj odloženog zadovoljstva koje sigurno dolazi i vizuelni doživljaj koji pruža kvalitetno urađena papirna reklamna kesa daju mističnu notu poklonu koji je tako upakovan. Hehehehe 😉

    • Miodrag Ristić

      Dobar tekst – ali ja sam pre upućen na tzv „korporativne kupce“ – Za njih bi pre išlo nešto ovako:

      Reklamna reprezentacija namenjena vašim poslovnim saradnicima, upotrebom „brendiranih“ reklamnih kesa, dobija novi kvalitet. Iskoristite raširenu percepciju da se radi o veoma ekskluzivnom načinu za promociju, bez obzira što je investicija zapravo manja nego za npr jedan procečan bilbord. Ukoliko uz to promovišete i neku maloprodaju, možete da o reklamnim kesama razmišljate kao o malim POKRETNIM bilbordima – koji koračaju NAPOREDO sa vašim potencijalnim kupcima, zadržavaju se na autobuskim stanicama, prelaze preko prometnih ulica… I sve to rade iz dana u dan – onoliko dugo – koliko im to KVALITET MATERIJALA I IZRADE dopušta. (A naš kvalitet je – provereno – najbolji!)

      Posle ovoga očekujem da mi se javi i Zverka, ona ima talenta za ovakve tekstove (kad hoće)…

  4. Retka Zverka

    Čika Miko, javljam se da kažem da je ovo dobar klip za promociju.

    U ostalom se slažem sa Miljom.

    Džaba pisanja zbog pisanja, bolji je vizuelni prikaz (to a pro po mog talenta kada hoću :)).

Leave a Reply