Svaka čast majstore!

Konrad J. Levinson kaže u svojoj čuvenoj knjizi „Gerila marketing“ da su bilbordi (po njemu) samo pomoćni medij koji služi kao podsećanje na neku, na drugi način emitovanu poruku – osim u slučaju da se na njima može napisati „sledeća ulica desno“ ili „još 5oo metara“ . Nemam ništa da dodam (neverovatno, a?), osim da priznam da ih i ja ne volim, i da mislim da snose 90% odgovornosti za „vizuelno zagadjenje“ kome smo svi izloženi… Takodje verujem da će ta sumanuta hiper-produkcija u bliskoj budućnosti imati vrlo štetne posledice po marketing „u celini“… (moja „teza“ se sastoji u pitanju: „ako nam je na svesnom nivou muka od nečega, koliko treba da prođe pre nego što se i naša potsvest zgadi?“)

A sad jedan izuzetak. Dokaz da ljudsku kreativnost ne možete strpati u neku fioku sa nalepnicom, na kojoj piše da su svi koji se bave „tim-i-tim“ poslom – dileje! Pravi kreativac će ugrabiti svaku priliku da dokaže suprotno… I zato, voleli bilborde ili ne, ostaje vam samo da skinete kapu, i kažete:

Svaka čast majstore!
.

Slični postovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *