Virus iz Crne Rupe

Miodrag Ristić

M.R.

You may also like...

8 Responses

  1. GocFonStrauss kaže:

    Dizajnom se svi bave, dizajn je ono sto mali radi, dizajn je jeftin, dizajn je dva klika, dizajn je "Svuda sam bija, sve vidija.. e'o sad san tu" i ja bi to tako… dizajn je u modi.

    Marketing je jePhen mobitel s imenikom ljudi koje znam i onih koje znam da znaju, marketing je ponavljanje, marketing je premium, marketing se ne radi – oradjuje se, marketing mogu svi raditi, uticaj marketinga vidjece milioni, marketing je artiljerija bez nisana, marketing je prije svega.

    Cuo, nacuo, dozivio… dal' cu prezivjeti do te vesele buducnosti… mozda. Ne budem li se bavio necim okruzhen svastarima sto sve mogu i uvijek malo jeftinije.

    Mentalnim kokuzima nikad ne svane, a ni onima sto su s njima okruzeni. Tako ti ja to vidim.

  2. GocFonStrauss kaže:

    Dizajnom se svi bave, dizajn je ono sto mali radi, dizajn je jeftin, dizajn je dva klika, dizajn je "Svuda sam bija, sve vidija.. e'o sad san tu" i ja bi to tako… dizajn je u modi.

    Marketing je jePhen mobitel s imenikom ljudi koje znam i onih koje znam da znaju, marketing je ponavljanje, marketing je premium, marketing se ne radi – oradjuje se, marketing mogu svi raditi, uticaj marketinga vidjece milioni, marketing je artiljerija bez nisana, marketing je prije svega.

    Cuo, nacuo, dozivio… dal' cu prezivjeti do te vesele buducnosti… mozda. Ne budem li se bavio necim okruzhen svastarima sto sve mogu i uvijek malo jeftinije.

    Mentalnim kokuzima nikad ne svane, a ni onima sto su s njima okruzeni. Tako ti ja to vidim.

  3. Milko Grmuša kaže:

    Pa naslovom ovog teksta si odgovorio na pitanje koje si postavio u samom tekstu. Iz besmisla je izašao smisao, koji je zaista virus za to prethodno stanje, i to je osnovni problem-smisao je virus, smisao razara.

    Ljepota je u tome što smisao vraća stvari na početak, tj. u prvobitni besmisao.

    Kenjam k`o foka, aaa? :)))

  4. Retka Zverka kaže:

    Idi bre čoveče, čitam tekst nekoliko puta i sve bi nešto sa sve "smislom" da ti napišem. Ali, besmisao mi nekako dođe podsticajan. Jer, u čemu god sam tražila smisao, našla sam besmisao. Obrnuto? Biva mi sve bliže.

  5. Miodrag Ristic kaže:

    @GocFonStrauss – marketing i dizajn sam spomenuo samo kao poligon na kome brzo rastu neke nove ideje. Čak nisam ni spomenuo "svadju" koja narasta medju njima…

    @Milko Grmuša – ode ti u ezoteriju…A ja sam mislio da ćeš se zakačiti za duvansku industriju (eto kako se čovek često prevari u proračunu)… To je jedan od mogućih nivoa priče: u svetu bez ideologije – nema čovek za šta da se uhvati.

    @retka zverka – igleda da je ta ideja u vezi smisla prilično "pase"? Onda je logično da nema nikog da "upali svetlo" u tamnom vilajetu?

  6. Kajzer Soze kaže:

    Ne znam šta da ti kažem.Baš juče sam se sreo kod lekara opšte prakse sa nekom ribom koja prodaje lekove, došla je da vidi da li oni prpisuju njene lekove. Da samja lekar,izbacio bih je iz ordinacije,ali ova moja se lepo ispričala s njom i kada je ona izašla, doktorka se okrenula prema meni i rekla, shvativši šta sam video: ,,Hoću baš da prepisujem njene lekove,boli me dupe!".

  7. Miodrag Ristic kaže:

    Najbolje u svemu je što postoji ZAKON (ti si pravnik pa ćeš znati kako se tačno zove) koji ZABRANJUJE direktan kontakt farmaceutskih kompanija i lekara, naravno i svaki vid "podsticanja" lekara da prepisuju odredjeni lek. To je verovatno jedan od onih zakona koje su doneli kao na "pokretnoj traci" pa ga niko nije ni primetio… A naš vrli ministar bi mogao npr da zabrani delovanje nekoj farmaceutkoj kući koja se posebno "istakne" u kršenju tog zakona, onako za primer drugima? Ma, neee, samo se zezamo…

  8. Plavusa kaže:

    ja mislim (!?! :o)) da je smisao sveukupnog naseg delovanja toliko prost, da je vecini nas tesko da ga kao takvog prepoznamo i prihvatimo.. onda se desi neki krupni dogadjaj nama licno, i tada pocnemo da kopamo na pravom mestu… ne volim generalizacije, ali ako bih ukratko odgovarala na pitanje o (be)smislu, onda bih ja to tako…

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *